بعضاً می توان بازار هدف را از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر دید و سطح روابط سرمایه گذاران داخلی و خارجی و بالتبع فرصتها را ارتقاء داد و در نتیجه جذب سرمایه گذاران خارجی را نیز با توجه به وسعت عقود اسلامی مد نظر قرار داد و حتی برای حل بحرانهای مقطعی و رکود های تورمی به نحو بهینه استفاده نمود.
1 - هدایت راهبردی و استراتژیک
2- بهره مندی از تکنولوژی و نوآوری در بازاریابی
3 - ارتقاء سطح دانش ، فرهنگ و نگاه جامعه به پروژه های ساختمانی ، معماری و فضای سکونت ، تفریح و کسب و کار
4 - درک صحیح نیازهای جامعه و تامین پروژه های متناسب با نیاز آنها
5 - توسعه ی سهم خویش در ایجاد جامعه فاضله ی مدنی
www.asakeast.com